به گزارش روابط عمومی مدرسه، جشن میلاد حضرت ولی عصر ارواحنا فداه با مداحی و سخنرانی برگزار شد.

به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت صاحب الزمان، جشن میلاد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف با شعرخوانی و مدح خوانی توسط حجت الاسلام محمد مهدی کاشانی ادیب آغاز شده و سپس با ایراد سخن حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر ادیب زاده ادامه پیدا کرده و همچنین با مداحی حجت الاسلام محمد قربانی پایان یافت.

گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *